Gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić kaže da je lakše da se šteta od poplava usled obilnih padavina ljudima nadoknadi, nego da se ulaže u kanalizaciju koja može da podnese veliku količinu padavina.
Ala ovaj lupeta, u novosadskoj gradskoj kuci sve same neznalice
002211
09.06.2023 •
08:57
I to je nama Novosađanin i Vojvođanin?!
hahahahahh
08.06.2023 •
00:03
Pa dokle ovi više idu.....
Dokle bre više....
Dokle nam vređate inteligenciju...
Pošto nisam u vašem (s'razlogom malo v) oboru,taboru za mene je nadoknada štete =0 dinara
Suština
07.06.2023 •
17:53
"Đurić o poplavljenim ulicama i prevenciji: Lakše je nadoknaditi ljudima štetu od potopa"
Pa naravno kada je iznos nadoknade štete ako nisi član stranke- NULA!
Oni još lično zarađuju na poplavama!
Samo pitam
07.06.2023 •
17:51
"Prvo moramo znati da je palo 65 litara kiše po metru kvadratnom, a to je pedesetogodišnja kiša. Meni je za početak najvažnije da nije bilo ljudskih žrtava", kaže Đurić.
To znači da smo do sada imali sreće.
Hoćemo čekati ljudske žrtve pa da tek onda grad uloži pare od izgradnje novih zgrada u infrastrukturu?
Da li je logično možda obrnuto?
Jeste konsultovali Čučkovića, kako da napredujete u stranci?
Kole
07.06.2023 •
17:49
Može
Eto, rešen problem. Čovek lepo objasnio zašto plivamo, a vi i dalje verujte svojim očima, a ne šta kaže gradonačelnik.
Apsurdistan
07.06.2023 •
17:46
"Gradonačelnik Novog Sada Milan Đurić kaže da je lakše da se šteta od poplava usled obilnih padavina ljudima nadoknadi, nego da se ulaže u kanalizaciju koja može da podnese veliku količinu padavina."
Emilija
07.06.2023 •
17:38
Loši djaci
Oduvek sam govorio da Milan Đurić nema potrebne kvalitetne ni za jednu odgovornu funkciju, ali nije vredelo, jer ni lošem učeniku i maturantu gimnazije u Bačkom Petrovcu nije vredilo govoriti. To su obični poslušnici bez pameti.
Ica
07.06.2023 •
17:35
Veliki stručnjak
Imamo velikog stručnjaka za gradonačelnika.
Čovek ne razlikuje Sinagogu od Matice srpske, a razume se u kanalizaciju.
Provala veka.
Rikverc
07.06.2023 •
17:20
Najjeftinije je rasipati pare koje je neko drugi zaradio. Ili pustiti ljude da se sami snađu il da se podave. Ima i drugih načina da se spreči poplava, recimo ukopavanjem cisterni za zalivanje u sušnom periodu, možda da o tome ima mišljenje neko ko stvarno nešto zna i ume da uradi, umesto ovih blejača i ulizica. Slivnike niko nije oprao od prošle godine, blato tvrdo ko beton. Najlakše je ignorisati problem dok ne pogine deset ljudi.
Kewa
07.06.2023 •
17:18
Miki, Milane
Zokins
07.06.2023 •
16:51
napredno
Zaista napredno mišljenje !!
Mojsije
07.06.2023 •
16:49
Ju ju
Gluplji odgovor jos nisam cuo. Ovaj Djuric je bas biser. Nemojre krasti a te pare ulozite u infrastrukturu grada. I bice odmah bolje.
V
07.06.2023 •
16:22
Izgleda je svaka kisa postala 50togodisnja.
Nova Detelinara treba da menja ime u Venecija.
Janko
07.06.2023 •
15:52
Steta...da
Stetu ne placa niko jer je kako kaze bila elementarne nepogoda, tako da i ako tuzis grad ili osiguranje od toga nema nista, jer je brzina vetra veca od neke granicne, kise je palo vise od neke granicne...
Ispravite me ako gresim!
Trt
07.06.2023 •
15:45
@Hidra
I sam si objasnio koliko su statistički proračuni vremenskih uslova besmisleni, što njegovo lupetanje čini još manje bitnim z temu. Ne treba nama filozofiranje o hiljadugodišnjim kišama, nego funkcionalna kanalizacija.
Swe
07.06.2023 •
15:33
Samo me zanima kako onda Velika Britanija, gde kisa pada skoro svaki drugi dan, nema ovaj problem? Ah, da, nemaju ni SNS eksperte.
Lalo
07.06.2023 •
15:30
što volim kad godina izda
Pravi pankerski odgovor. :-)
Pogledajte samo kako se sav pankeraj iz devedesetih lepo ugnjezdio u državne i paradržavne institucije... Ko bi to očekivao od kul-faca i anarhista... :-)
Ćoravi Desk
07.06.2023 •
15:28
50-to godišnje kiše koje padaju svakih par godine ;)
Novosacki gari
07.06.2023 •
15:24
Tako je bre nek zive u barama i blatu za bolje i nisu! Siromastvo je vrlina, jel tako? Ako se bunis ti si bahat, jel tako? Cuti moze i gore, jel tako? Odlazite. Odlazite jednom zauvek bagro nesposobna!
NemanjaN
07.06.2023 •
15:21
Pa jao...
#mamavidime
#sveumemisveznam
#zatoštosampametan
Viktor
07.06.2023 •
15:21
Kako moze biti to u redu nekome..?? Jeste sada jeftinije da platis nekome nacinjenu stetu ali puta godina i svega..? Umesto da se ulozi u kanalizaciju i miran si, ne sanirace se steta ljudima.. A kroz sta su ti ljudi prolazili to se niko setio nije???? E u ovome je problem u nacinu razmisljanja, ako me iko razume...
Maja
07.06.2023 •
15:20
Jeste li isplatili ljudima za štetu? Aha niste, sve ok, bitna je volja.
Fantom iz opere
07.06.2023 •
15:18
Saglasan
Slažem se sa gradonačelnikom, nakon potopa je moguće sanirati štetu, nakon naprdnjaka biće teško izvodljivo
Ludilo u stali
07.06.2023 •
15:11
Realno, za njih je iskljucivo ulaganje u kvalitet izdrzavanja krivicnih zakonskih kazni pravo i direktno ulaganje u buducnost....
Musa kesedžija
07.06.2023 •
15:09
Sladoled
Ovi se takmiče ko će veću glupost da izjavi.O pobedniku se odlučuje na kraju sezone.A možda bude i plej-of.
NS-Kisac
07.06.2023 •
15:08
Da li je neko bio u Kisacu
Da li je neko bio u Kisacu da pomogne ljudima koji se svakadnevno bore sto sa vodom koja je poplavila kuce, dvorista, baste ili njive? Da li ste poslali mehanizaciju ili bilo kakvu pomoć? A šta je tek sa naknadom štete?
VladaN
07.06.2023 •
15:07
Dalle pankeru..
.. ti ćeš iz svog džepa platiti odštetu? Koliki ti je IQ?
Bezelbub
07.06.2023 •
15:05
Eh te pedesetogodišnje kiše, padnu svaka dva meseca...
ns43
07.06.2023 •
14:56
Padavine
Palo je više novoizgrađenih objekata no što gradska kanalizacija može da izdrži
Salamander
07.06.2023 •
14:47
sinhronicitet je
u ugradnoneobrazovanim partijovodjstvenim kadrovima komunalnih službi.
Hidra
07.06.2023 •
14:42
U pravu je. Olako prozivate nekoga da prica gluposti, a sami nemate pojma o problemu. A jedan od problema je sto se u komunikaciji koriste povratni periodi izrazeni u godinama. Tzv. 50-godisnja kisa ima verovatnocu pojave 2% godisnje. 100-godisnja, 1% godisnje. To je statisticka vrednost dobijena koriscenjem merenih vrednosti ali ne znaci da se kisa ponasa prema statistickim proracunima. Kolicina kise koja odgovara 1%-tnoj moze da se javi koliko joj se puta hoce godisnje! Samo ce dovesti do promene u statistici, pa ce nesto sto je npr. bila 1%-tna kisa, postati npr. 2%-tna, (ovde preterano zarad objasnjenja) daleko bilo.
Slepa ulica
07.06.2023 •
14:39
Bolje lečiti, nego sprečiti
Vlada
07.06.2023 •
14:33
@Mićo
Nisu Limani pokošeni. Košenje uključuje i odnošenje pokošene trave, kad je samo ostaviš da guši travnjake i začepljuje slivnike to nije košenje.
gradjanin
07.06.2023 •
14:32
Znaci gosp Djuric ce nadonaditi stetu?
Pobesneli Vojvodjan
07.06.2023 •
14:16
Tipican primerak sns domacina.
Novosađanka
07.06.2023 •
14:15
sećam se
Nisam baš matora, ali ni tako mlada, sećam se da je padala kiša i za ovih 40 godina mog života, a ne samo sada. Plivaćemo u g...., jer ste pretrpali grad, jer ste vi dozvolili da naš Novi Sad postane urbanistički Frankeštajn. Mene je sramota gde živim, a ponosna sam bila na grad u kojem sam rođena i u kojem sam rasla. Kunem investitore i one koji su im to dozvolili, pored svakog njihovog Residenca ja stanem, pljunem i prokunem. Nema vajde, ali meni bude bolje, neka me toplina oko srca obuzme:)
Jana
07.06.2023 •
14:12
A koju štetu će to nadoknaditi domačinstvima?
Baš me zanima?
Sramota od priče.
Djolo
07.06.2023 •
14:10
Ma da
U nasem slucaju pedesetogodisnja kisa je postala sestomesecna.
Dejan
07.06.2023 •
14:04
Cccc
I posle niza velikih kisa i raznih poplava,slivnici i dalje stoje neočšćeni ! Sve to govori da se to namerno rade,isprazniti gracku kasu ( kao ovi sa fake ujedima pasa,padanje po autobusima) i evo ga punker sad i javno rekao sta je cilj ! Ns grad po meri gradjana,kako da ne,u kojoj bajci i sta je ono spominjao plate od 1500eura ? Pa slazem se,jedino da Vojvodina ne bude deo srbistana !!!!
Cornholio
07.06.2023 •
14:02
//
Ja sam panker u kanalu starom....
GrađaninX
07.06.2023 •
13:58
Komedija
Super Hik ponovo pomaže narodu. Mi kao da živimo u Alan Ford stripu…
Pera Detlic
07.06.2023 •
13:55
:D
Koliko moras biti glup pa da sa mesta gradonacelnika lupis ovakvu glupost
Mile
07.06.2023 •
13:49
Brilijantno
Čovek je heštag rešio!
Tja
07.06.2023 •
13:47
Od kad to? Pa zar vama nije u interesu da bude što više tendera, ugovora, aneksa. Mislim, tu najviše kradete i levatite. To je samo privremena priča da se izvadi bulja iz vatre, već sutra ćete dovoditi "nove investicije", čitaj subvencije i mašine za pranje love.
ARMAGEDON
07.06.2023 •
13:47
AHAHAHAHA
a štetu plaća osiguranje!
Daredevil
07.06.2023 •
13:47
Kiše
Sve je to u redu što veli gradonačelnik, ali je problem što se pedesetogodišnje kiše javljaju na svake dve godine. Pa nisu ljudi baš toliko kratkog pamćenja, barem nisu oni koji misle svojom glavom.
Ivan
07.06.2023 •
13:43
.
Drugim rečima, osigurabajuće kuće ne pokrivaju štetu od pedesetogošnjih kiša, ili niko nije ni uplatio kasko za to, pa je lakše za grad da nadoknadi, tj. Ništa
B
07.06.2023 •
13:40
radikalski
Tuzno kakva izjava.
Ovo je bila kisa kakva pada svakog maja, daleko od elementarne nepogode.
Pa placajte odstetu svake godine.
Ah, da, i ta odsteta je samo u medijima, i za istaknutije clanove.
Bl
07.06.2023 •
13:36
Dovedite Holandjane pa kako oni kazu tako je, ovo iznosenje podataka nekih od strane politicara je krajnje sumnjivo, culi ste npr. Momiroviceve izjave o inflaciji..
Sabahudin
07.06.2023 •
13:34
Fazoni i fore
Danas tek videh da nakon "turbo" kružnog toka postavljen semafor prema Bul. Oslobođenja. Genijalno. Al ste ga ubrzali.
The Lalosh
07.06.2023 •
13:32
Jel se neko još čudi?
Gledaćemo i slušaćemo mi toga još... :(
pera
07.06.2023 •
13:31
boze skloni ove budale vise
Omg
07.06.2023 •
13:25
Ako kanis pobediti, ne smes izgubiti nivo izjave.
dokle vise?
07.06.2023 •
13:24
Sta prica ovaj covek?
Đuro Strugar
07.06.2023 •
13:24
Druže, da niste radili betonizaciju grada, već da se planski gradilo, a ne stihijski, pogotovo u poslednjih 10 godina, ne bi bilo problema.
Grbavica je uništena za vreme SRS-a i Maje Gojković, a završena sa DS-om.
Podbara je krenula da se uništava sa SRS-om, potom DS-om i na kraju opet sa SNS-om.
Nigde drveta, nigde plana da priroda malo pripomogne, da ne mora da se očekuje kada padne veća količina kiše, da će biti poplave, već da se sa rađuje sa prirodom i omogući nesmetano funkcionisanje ekosistema.
Ali dokazano je da ova vlas ne voli zelenilo, da uništava što više zelenila, zarad skupih stanova, od kojih para će se obogatiti njihov džep.
Da li je sada jasno šta se može očekivati, ako se pomeri nasip i zaštita od poplave, te se krene sa nenormalnom gradnjom Novog Sada na vodi.
Niko nije protiv mosta, on nam treba, ali smo svi protiv još betona na zelenoj oazi mira na Šodrošu i Ribarskog ostrvu...
Milan NS
07.06.2023 •
13:19
Bahahaha
Nije bio u Pešti, u Beču, u Pragu, u Bratislavi... u Evropi.
Sve do jednog grada imaju UREĐEN sistem odvođenja atmosferskih voda koji je projektovan na (zamisli!) 200 litara/m2.
Kod nas je grad pretpran, uzimaju se pare za tzv. "komunalno opremanje" koje se ne izvodi
dogodine u Botošu
07.06.2023 •
13:18
G.gradonačelnik je ovo izjavio ozbiljan? Pa malo manje da se #ugrađuje, bilo bi para i za "pravu" kanalizaciju... Kako nema poplava u Zagrebu, Ljubljani a padne im (zamislite!) i više kiše nego nama.
Saša
07.06.2023 •
13:18
Kanalizacija
Zapitaj se pankeru, koliko je zgrada niklo na mestima gde je bilo jedno domaćinstvo, bez da se išta radilo na infrastrukturi godinama. Nicale zgrade bez obaveznih podzemnih garaža, bez proširenja kanalizacije itd... Ne daj Bože nekog zemljotresa, otići će sve da ne kažem gde...
Nema sredstava za cevi, ali zato ima za nepotrebne "TURBO-FOLK" kružne tokove, neke viseće garaže za bicikle, brojače bickala(koji baš i ne broje adekvatno), spomenike, stadione, kojekakve izmišljene projekte i naravno za vaše džepove preko fruškogorskog koridora koji je u najavi bio oko 200-300 mil. dinara da bi se popelo na skoro 700 mil. a još niste ni zagrebali FG.... A za nadoknadu štete se čeka i čeka i čeka.... Tako da ne lupetaj, nego gledaj da bežiš sa tonućeg broda dok još nisi naputerisao glavu, ako nisi....
Bibi
07.06.2023 •
13:17
Hoćemo li vam više videti leđa pa da prodišemo...
Zebra
07.06.2023 •
13:17
Nadoknada štete ne postoji. Naprosto koštaće toliko da se ne isplati ulaziti u proces. Činjenica je da mnogi SNS ljudi (ako se tako mogu nazvati) nisu dorasli pozicijama gde se nalaze. Ovaj je samo jedan primer.
Neću naknadu
07.06.2023 •
13:16
hoću kanalizaciju
Nisam znao da je između avgusta prošle i maja ove godine prošlo već 50 godina.
av
07.06.2023 •
13:15
Neverovatni ste, ovo nema nigde
xxx
07.06.2023 •
13:14
Odakle ćeš ti da nadoknadiš štetu? Iz našeg džepa naravno! Opet ćete nas zadužiti. Dug ćemo ovim tempom zaduživanja vraćati narednih 5 generacija. SNS banda je našu decu, i njihovu osudila na ropstvo. U petak na ulicu, dosta je više ovog!!!
Mixi
07.06.2023 •
13:13
Ovi dominiraju
Lakse je nadoknaditi stetu (jerbo je nikome i ne nadoknadite) nego li resiti problem odvoda… au, au, au, sta nas predstavlja i sta nam vodi grad… jel ima u toj vasoj sekti JEDAN da je zdrav ili bar, ali stvarno, sa posteno zavrsenom srednjom skolom…
Stručnjak za sir
07.06.2023 •
13:13
Koji PR stručnjak doktor menadžmenta mu je smislio ovaj stav?
G pen
07.06.2023 •
13:12
Sta ovaj lupa? Da li vi botovi i glasaci vidite za koga podrzavate?
Lazni panker
07.06.2023 •
13:11
I lazljivko…
Gadja se ciframa ko shef shefa mu
Sofija
07.06.2023 •
13:09
Živi bili pa videli
da nekome bude nadoknađena šteta od strane grada.
Mile
07.06.2023 •
13:07
Bravo. Kakav je to mentalni sklop.
ns posmatrac
07.06.2023 •
13:01
50godisnje kise
Posto su ove 50 godisnje kise sve ucestalije (imamo ih u zadnje vreme manje ili vece barem 1 godisnje ili 1 u dve godine) ajde da barem podignemo kapacitet kanalizacije na 30-45 mm kise.
Ne svuda odmah ali u kriticnim delovima grada za pocetak. Ako je veci kapacitet manje ce stete praviti ovako iznenadne velike padavine.
Ako sad pocnemo za 10-20 godina mozemo da povecamo kapacitet vecini kanalizacione mreze.
NS
07.06.2023 •
13:00
Sram ga bilo
A nije problem što su silne pare potrošene (bar je tako rečeno) upravo za rekonstrukciju kanalizacione mreže kod podvožnjaka? Čemu, ako možete objasniti...
Logi
07.06.2023 •
12:59
lakše možda njemu
ali ne i oštećenima
Plaćač poreza
07.06.2023 •
12:58
Gradonačelniče prođite glavnim gradskim bulevarima, Bulevarom Oslobođenja, Bulevarom Cara Lazara kod doma zdravlja na Limanu, Bulevarom Kneza Miloša, Partizanskom ulicom kod nadvožnjaka da vidite na šta liči put. Rupa do rupe, zakrpa do zakrpe. Zašto se te ulice ne presvlače novim asfaltom? Investitori u stambenoj izgradnji se bogate a ulice se raspadaju. To nema nikakve veze sa kišom. Za šta građani Noxog Sada plaćaju porez?
Limanac
07.06.2023 •
12:55
Panker
Obraz ko đon
Mićo
07.06.2023 •
12:53
A limani pokošeni, dok je ostatak grada zarastao, čistoća ne zna đubre da odnese i po 2 nedelje, a mi njih plaćamo da nam odnose đubre.
Maja
07.06.2023 •
12:52
NS
Mislim da nije lepo sto sad sve sto čovek kaže, a da je deo vlasti, treba da zvuci ružno.
Ovo nije ružno, već realno, i čovek je rekao realnu stvar.
Dosta pristojan i prizeman.
Neo NSovac
07.06.2023 •
12:52
Znači krpi trulo a...
... narod će čekati tu naknadu decenijama i sami će morati sve rešiti a vi imate budžet za vaše kumove itd.
Treba tebe počistiti u isti taj odvod što je predimenzinosan da vidiš kako se zaguši od djubreta!
Dadan
07.06.2023 •
12:50
Svaka čast, obzirom u koliko ludim vremenima živimo, čovek je možda uspeo da dodje i do izjave godine.
Limanc
07.06.2023 •
12:48
Aha, ovo bas dobro zvuci. Ocekujem da ce investitori koji su izbetonirali ceo grad uplacivati pare redovno u fond za zastitu od nepogoda.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Đurić o poplavljenim ulicama i prevenciji: Lakše je nadoknaditi ljudima štetu od potopa
Autor: 021.rs
Novi Sad
•07.06.2023.
•12:38 > 14:37
Komentari 80
Marinko
002211
hahahahahh
Dokle bre više....
Dokle nam vređate inteligenciju...
Pošto nisam u vašem (s'razlogom malo v) oboru,taboru za mene je nadoknada štete =0 dinara
Suština
Pa naravno kada je iznos nadoknade štete ako nisi član stranke- NULA!
Oni još lično zarađuju na poplavama!
Samo pitam
To znači da smo do sada imali sreće.
Hoćemo čekati ljudske žrtve pa da tek onda grad uloži pare od izgradnje novih zgrada u infrastrukturu?
Da li je logično možda obrnuto?
Jeste konsultovali Čučkovića, kako da napredujete u stranci?
Kole
Apsurdistan
Emilija
Ica
Čovek ne razlikuje Sinagogu od Matice srpske, a razume se u kanalizaciju.
Provala veka.
Rikverc
Kewa
Zokins
Mojsije
V
Nova Detelinara treba da menja ime u Venecija.
Janko
Ispravite me ako gresim!
Trt
I sam si objasnio koliko su statistički proračuni vremenskih uslova besmisleni, što njegovo lupetanje čini još manje bitnim z temu. Ne treba nama filozofiranje o hiljadugodišnjim kišama, nego funkcionalna kanalizacija.
Swe
Lalo
Pogledajte samo kako se sav pankeraj iz devedesetih lepo ugnjezdio u državne i paradržavne institucije... Ko bi to očekivao od kul-faca i anarhista... :-)
Ćoravi Desk
Novosacki gari
NemanjaN
#sveumemisveznam
#zatoštosampametan
Viktor
Maja
Fantom iz opere
Ludilo u stali
Musa kesedžija
NS-Kisac
VladaN
Bezelbub
ns43
Salamander
Hidra
Slepa ulica
Vlada
Nisu Limani pokošeni. Košenje uključuje i odnošenje pokošene trave, kad je samo ostaviš da guši travnjake i začepljuje slivnike to nije košenje.
gradjanin
Pobesneli Vojvodjan
Novosađanka
Jana
Baš me zanima?
Sramota od priče.
Djolo
Dejan
Cornholio
GrađaninX
Pera Detlic
Mile
Tja
ARMAGEDON
Daredevil
Ivan
B
Ovo je bila kisa kakva pada svakog maja, daleko od elementarne nepogode.
Pa placajte odstetu svake godine.
Ah, da, i ta odsteta je samo u medijima, i za istaknutije clanove.
Bl
Sabahudin
The Lalosh
pera
Omg
dokle vise?
Đuro Strugar
Grbavica je uništena za vreme SRS-a i Maje Gojković, a završena sa DS-om.
Podbara je krenula da se uništava sa SRS-om, potom DS-om i na kraju opet sa SNS-om.
Nigde drveta, nigde plana da priroda malo pripomogne, da ne mora da se očekuje kada padne veća količina kiše, da će biti poplave, već da se sa rađuje sa prirodom i omogući nesmetano funkcionisanje ekosistema.
Ali dokazano je da ova vlas ne voli zelenilo, da uništava što više zelenila, zarad skupih stanova, od kojih para će se obogatiti njihov džep.
Da li je sada jasno šta se može očekivati, ako se pomeri nasip i zaštita od poplave, te se krene sa nenormalnom gradnjom Novog Sada na vodi.
Niko nije protiv mosta, on nam treba, ali smo svi protiv još betona na zelenoj oazi mira na Šodrošu i Ribarskog ostrvu...
Milan NS
Sve do jednog grada imaju UREĐEN sistem odvođenja atmosferskih voda koji je projektovan na (zamisli!) 200 litara/m2.
Kod nas je grad pretpran, uzimaju se pare za tzv. "komunalno opremanje" koje se ne izvodi
dogodine u Botošu
Saša
Nema sredstava za cevi, ali zato ima za nepotrebne "TURBO-FOLK" kružne tokove, neke viseće garaže za bicikle, brojače bickala(koji baš i ne broje adekvatno), spomenike, stadione, kojekakve izmišljene projekte i naravno za vaše džepove preko fruškogorskog koridora koji je u najavi bio oko 200-300 mil. dinara da bi se popelo na skoro 700 mil. a još niste ni zagrebali FG.... A za nadoknadu štete se čeka i čeka i čeka.... Tako da ne lupetaj, nego gledaj da bežiš sa tonućeg broda dok još nisi naputerisao glavu, ako nisi....
Bibi
Zebra
Neću naknadu
av
xxx
Mixi
Stručnjak za sir
G pen
Lazni panker
Gadja se ciframa ko shef shefa mu
Sofija
Mile
ns posmatrac
Ne svuda odmah ali u kriticnim delovima grada za pocetak. Ako je veci kapacitet manje ce stete praviti ovako iznenadne velike padavine.
Ako sad pocnemo za 10-20 godina mozemo da povecamo kapacitet vecini kanalizacione mreze.
NS
Logi
Plaćač poreza
Limanac
Mićo
Maja
Ovo nije ružno, već realno, i čovek je rekao realnu stvar.
Dosta pristojan i prizeman.
Neo NSovac
Treba tebe počistiti u isti taj odvod što je predimenzinosan da vidiš kako se zaguši od djubreta!
Dadan
Limanc
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H